Mullu helistati Tallinna abitelefonile 1345 kokku 65 352 korda, kõige rohkem vajati linna- ja liiklusinfot.
Kõige rohkem vajati möödunud, 2008. aastal üldist linnainfot ja helistajad oli kokku 10 593. Teine teemade valdkond, mis linnakodanikke abitelefonile helistama paneb, on linna transport ja selleteemaliste küsimustega pöörduti abitelefoni dispetšerite poole 9483 korda. Tallinna liikluskorraldusega seonduvate probleemide pärast helistati abitelefonile 7907 korda.
Kõige rohkem ehk 7775 helistamist oli novembris ja kõige vähem, 4736 helistamist oli puhkuste tippajal juulis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.