Mullu helistati Tallinna abitelefonile 1345 kokku 65 352 korda, kõige rohkem vajati linna- ja liiklusinfot.
Kõige rohkem vajati möödunud, 2008. aastal üldist linnainfot ja helistajad oli kokku 10 593. Teine teemade valdkond, mis linnakodanikke abitelefonile helistama paneb, on linna transport ja selleteemaliste küsimustega pöörduti abitelefoni dispetšerite poole 9483 korda. Tallinna liikluskorraldusega seonduvate probleemide pärast helistati abitelefonile 7907 korda.
Kõige rohkem ehk 7775 helistamist oli novembris ja kõige vähem, 4736 helistamist oli puhkuste tippajal juulis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.