Endine majandusminister Meelis Atonen ütles, et riik ei peaks käituma Estonian Airi puhul tülitseva väikeaktsionärina, vaid peaks asuma kahe teise omanikuga läbi rääkima.
«Mina täna riigi esindajana lennufirmasse lisaraha küll ei paneks, sest lennundus pole sugugi kerge äri ja väikesel firmal on selles raske toime tulla,» lausus Atonen postimees.ee-le.
Ta lisas, et ministriks olles oli Estonian Airi erastamine kord ka kõne all ja tema oli poolt, aga järgmised ministrid ei pidanud seda enam oluliseks.
«Kuna täna pole ka teisi kosilasi kusagil näha, sest keegi pole tegelenud nende otsimisega, siis tuleks Estonian Airi riigiosalus ainsale tahtjale maha müüa,» ütles Atonen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.