• 21.11.08, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina logistikakonverentsil olid peaesinejad eestlased ja ameeriklased

19.-21.11 toimus Hiina iidses pealinnas Nanjingis logistika konverents, kus maailma logistika teemadel rääkisid põhiliselt  hiinlased, ameeriklased ja eestlased. 
Eesti Logistikaühingu ja EAS Hiina missiooni esimene peatus oli viimati 1937. aastal  Hiina pealinnaks olnud Nanjingis, kus osaleti konverentsil ja näitusel China Logistics 2008, raporteeris Hiinast Eesti logistikaühingu välissuhete juht Karin Kiviste. Eesti delegatsioon tutvustas oma ettekandes Eestit kui võimekat ja hiinlastele uusi ärivõimalusi pakkuvat transpordi- ja logistika maad ning fokuseeritult räägiti Hiina autode ekspordi võimalustest läbi Eesti. Eesti logistikute esinemine pälvis tähelepanu, sest  just Nanjingi piirkonnas on  kõige suurem Hiina autotootjate kontsentratsioon ja Hiina autode invasioon Euroopasse ja Venemaale on juba alanud. 
Kuigi enamikele eestlastele tundub Hiina ja Eesti ärisuhete arendamine marginaalse tähtsusega tegevus, saab Hiinas olles järjest enam selgeks, et  Eesti kui logistikamaa turundamine on pidev protsess, millesse peab panustama. Hiinat võib õigustatult pidada maailma kõige suuremaks logistika maaks, sest sektori osakaal on 18% SKT-st, samal ajal kui see teistes arenenud riikides on keskmiselt 7-8%. 
Eesti delegatsiooni koosseisu kuuluvad lisaks EAS ja Eesti Logistikaühingu esindajatele ESTEVE Terminal, Riigiressursid Keskus, Eurosped, Kühne&Nagel ja VIA 3L. Shanghais ühinevad missiooniga MKM, Tallinna Lennujaam ja Transestonia.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele