DHLi maanteetranspordi müügi- ja marketingijuht Rait Elvak sõnas, et viimasel ajal saadetised raskemad ja kaup liigub aeglasemalt, et raha säästa.
Elvak ütles, et nende maanteetranspordi äriüksus (DHL Freight) võib tõdeda, et ka nende trend ühtib baromeetri näitajatega - üha vähenev tarbimine mõjutab märgatavalt ka kaubavoogusid.
„Samuti võib märgata, et saadetised muutuvad kaalult suuremaks ning võimalusel saadetisi konsolideeritakse. Pigem ollakse nõus transiidiaegasid pikendama kui sellega saavutatakse rahalist võitu,“ lisas ta.
„Kindlasti tulevad rasked kuud detsember ja jaanuar - kaubavood vähenevad veelgi, kuna realiseeritakse seisma jäänud kaupasid. Detsember on sellel aastal ka kõigele lisaks küllaltki lühikene kuu. Paljut ettevõtted (kliendid) plaanivad pühade ajal paari nädalast puhkust või tootmise seisakut,“ kommenteeris ta värsket transpordi baromeetrit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.