DHLi maanteetranspordi müügi- ja marketingijuht Rait Elvak sõnas, et viimasel ajal saadetised raskemad ja kaup liigub aeglasemalt, et raha säästa.
Elvak ütles, et nende maanteetranspordi äriüksus (DHL Freight) võib tõdeda, et ka nende trend ühtib baromeetri näitajatega - üha vähenev tarbimine mõjutab märgatavalt ka kaubavoogusid.
„Samuti võib märgata, et saadetised muutuvad kaalult suuremaks ning võimalusel saadetisi konsolideeritakse. Pigem ollakse nõus transiidiaegasid pikendama kui sellega saavutatakse rahalist võitu,“ lisas ta.
„Kindlasti tulevad rasked kuud detsember ja jaanuar - kaubavood vähenevad veelgi, kuna realiseeritakse seisma jäänud kaupasid. Detsember on sellel aastal ka kõigele lisaks küllaltki lühikene kuu. Paljut ettevõtted (kliendid) plaanivad pühade ajal paari nädalast puhkust või tootmise seisakut,“ kommenteeris ta värsket transpordi baromeetrit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.