DHLi maanteetranspordi müügi- ja marketingijuht Rait Elvak sõnas, et viimasel ajal saadetised raskemad ja kaup liigub aeglasemalt, et raha säästa.
Elvak ütles, et nende maanteetranspordi äriüksus (DHL Freight) võib tõdeda, et ka nende trend ühtib baromeetri näitajatega - üha vähenev tarbimine mõjutab märgatavalt ka kaubavoogusid.
„Samuti võib märgata, et saadetised muutuvad kaalult suuremaks ning võimalusel saadetisi konsolideeritakse. Pigem ollakse nõus transiidiaegasid pikendama kui sellega saavutatakse rahalist võitu,“ lisas ta.
„Kindlasti tulevad rasked kuud detsember ja jaanuar - kaubavood vähenevad veelgi, kuna realiseeritakse seisma jäänud kaupasid. Detsember on sellel aastal ka kõigele lisaks küllaltki lühikene kuu. Paljut ettevõtted (kliendid) plaanivad pühade ajal paari nädalast puhkust või tootmise seisakut,“ kommenteeris ta värsket transpordi baromeetrit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.