• 20.10.08, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Norma: kasvatasime kasumit enne reaalset langust

ASi Norma juhatuse esimees Peep Siimon ütles, et ettevõttel õnnestuskasumittänavu kolmandas kvartalis kasvatada, kuna reaalselt jõuab majanduslangus kohale alles praegu.
"Viimaste kvartalite suured müügid võrreldes 2007. aastaga ongi tingitud uutest toodetest ja nende osakaalu tõusust,“ ütles Siimon.
Ta lisas, et müüki on kasvatanud uute autode autoohutussüsteemide, nagu õhkpadjad,elektroonika ja autoohutusrihmad, kasutuselevõtt Venemaal, kuna tegemist on suhteliselt kallite toodetega.
"Siis on loomulikult ka müük suurem ning suurema müügi juures on võimalikefektiivsust tõsta,” märkis Siimon.
Siimoni sõnul õnnestus Normal müüki kasvatada majanduslanguse taustal, kuna reaalselt jõuab see praegu kohale. “Samamoodi jõuab ta kohale Venemaale. Keegi ei jää sellest välja, näen siiski raskeid aegu ees,” lisas ta.
"Praegu on olnud autoohutussüsteemide müügiga head ajad, kindlasti läheb lähitulevikus raskeks. Ei ole võimalik, et Venemaal ja Ukrainas jätkub sarnane automüük, kuna panga abiga enam nii lihtsalt autot osta ei saa.Ning automüügi prognoosid on langenud," rääkis ta.
"See tähendab, et ostjaid jääb vähemaks ja ilmselt toodetakse ka autosid vähem. Praegu pole veel suuri muutusi näha, aga kindel on, et see nii läheb,” ütles ta.
“Me peame samamoodi üle vaatama, kuidas me sellega hakkama saame. Ma ei arva, et me sellest välja jääme. Oleme juba teatanud osalisest tööajast, mis puudutas Skandinaavia autotootjaid,” sõnas ta.
“Venemaaga ei tea veel mis saab, loodame, et läheb hästi, aga puutumata me kindlasti ei jää,” ütles Siimon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele