Langenud kütuse hinnad Viking Line'i
piletite hindu langetama ei pane, ütles ettevõtte tegevjuht Inno Borodenko.
"Oleme niigi väga soodsad siiamaani. Julgen öelda, et oleme teistest laevafirmadest soodsamad, näiteks võrreldes Tallinkiga," märkis Borodenko. "Me pole ka peitnud kütusehindu kütuselisade hulka. Kui on lõpphind, siis on lõpphind," lisas ta.
"Korrigeerisime hindu tõusu suunas uue laeva tulekuga 28. aprillist sellel aastal ja tõus ei olnud suur. Kui me tõime täiesti uhiuue laeva liinile, siis me korrigeerisime hindu seetõttu, et uue laeva näol on tegemist uue ja parema tootega," selgitas Borodenko.
Ta lisas, et hindu tõsteti ka majanduslikel põhjustel, kuid mitte ainult."Aprillis küll tõsteti hindu, kuid pärast seda tulenevalt konkurentsisituatsioonist on ka hindu vähendatud suve jooksul. Viking Line üritab olla 10 protsenti soodsam kõigis toodetes kui Tallink," märkis Borodenko.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.