DHL Estonia AS müügi -ja marketingijuht
Elar Killumets ütles, et juba 2004. aastastettevõtte teenustele rakendatud
kütuse lisatasu oneelmisel kuul langenud ning jätkab sama tendentsi.
"DHL on juba pikka aega rakendanud kütuse lisatasu (alates 2004 aasta keskpaigast)," ütles ta. "Kullerteenuste puhul on kütuselisa seotud ARA kütuse hinnaindeksiga ja maanteetranspordi puhul on aluseks Neste hulgihind terminalis," lisas Killumets.
Kütuse lisatasu on Killumetsa sõnul langenud juba ka eelmisel kuul (kullerteenustel -2 protsendipunkti, maanteetranspordil -1,2 protsendipunkti) ja vaadates praegust kütuse maailmaturu hinna muutust, siis alaneb lisatasu ka järgmisel kuul.
"Kui vaadata maanteetranspordi diiselkütuse hinda suvisel kõrgperioodil, siis on langus nt. võrreldes juuni ja oktoobri kütuse hinnalisaga veelgi suurem (langus kõrgperioodiga võrreldes -3,2% protsendipunkti)," lisas Killumets.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.