• 03.09.08, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AvtoVAZ elab läbi järjekordset kriisi

Kommersant kirjutas täna, et AvtoVAZi müüginäitajad kukkusid suvekuudel tugevalt. Augustis langes müük ligi 30%.
Vaatamata sellele loodab AvtoVAZ, et kolmandas kvartalis läheb paremini ning kogu aasta lõikes kasvab müük 9%.
AvtoVAZ avalikustas oma näitajad eile, kuid ei öelnud, mitu autot müüdi augusti jooksul. Ka juuni ja juuli tulemust pole avaldatud. Augusti lõpu seisuga oli kokku müüdud 428 000 autot, mis tähendab möödunud aasta tulemusega võrreldes 2,4% kasvu.
Kogu aasta jooksul on tehasel plaanis Vene turul müüa 700 000 sõidukit. Mullu osteti Venemaal 630 000 uut AvtoVAZi masinat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üheks müügi langemise põhjuseks võib olla see, et AvtoVAZ on selle aasta jooksul juba kolm korda hindu tõstnud, ehkki keskmiselt vaid 5%. Suurima, 7-8% hinnatõusu läbisid klassikalised autod ning Samara, mille müük moodustab kogu tehase käibest 54,4%.
Autode maaletooja Favorit Motorsi omanik Vladimir Popov kommenteeris, et suve jooksul suurenes välismaiste masinate sissevedu. "Mingeid müügiprobleeme polnud," ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele