Reisijate vedu väheneb Eesti oluliselt,
kinnitas Hansabussi juhatuse esimees Neeme Tammis aripaev.ee-le antud
kommentaaris.
“Sektori käive kukub, kuna tõmbekeskuste vaheline kommertsvedu, avalik doteeritav liinivedu ja tellimusvedu kahanevad. Mahud vähenevad umbes 15%,” ennustas konverentsil Äriplaan 2009 esinev Neeme Tammis.
Lisaks annab sektori kasumlikkusele surmahoobi naftasaaduste hinnatõus. “Sektori kasumlikkus ei kasva vaid kahaneb seoses ülikiire globaalse naftasaaduste hinnatõusu ja muude sisendite mõõduka kallinemisega. Lõpptarbija ei ole valmis ajaliselt samas rütmis teenuse hinnatõusuga kaasa minema,” teab Neeme Tammis.
“Suurimateks ohtudeks on kütusehindade prognoosimatu kallinemine, turismisektori näiteks sise- ja välisturismi kahanemine ja doteeritava avaliku liiniveo alarahastamine riigi poolt.”Konverentsile saab registreeruda
siit.Artikkel jätkub pärast reklaami
Tammise sõnul on ainus ellujäämise võimalus investeerida uutesse ja ökonoomsetesse bussidesse. “Investeeringud ühiku kohta kasvavad oluliselt, kuna ökonoomne tähendab uut ja kallist bussi.” Küsimus on ainult selles, kuidas leida raha. Nii ei ole välistatud, et reisijate vedu ootavad Eestis ees katastroofilised ajad.Transpordi sektoris järgmisel aastal toimuma hakkamast tule kuula lähemalt konverentsil Äriplaan 2009, mis toimub 24.-25. septembril Vene Teatris, Tallinnas. Täpsem info ettekannete ja esinejatega on
siit.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.