• 25.07.08, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statistikaamet: autode sissevedu kahanes kõvasti

Äsja avaldas Statistikaamet, etväliskaubanduse puudujääk langes viimase kahe aasta madalaimale tasemele, seejuures kahanes kõvasti autode sissevedu.
Tänavu mais oli Eesti väliskaubanduse puudujääk 2,9 miljardit krooni, mis on viimase kahe aasta väikseim, teatas statistikaamet. Võrreldes eelmise aasta maiga vähenes puudujääk 1,5 miljardi krooni võrra.
Eesti väliskaubanduse puudujääk oli tänavusest mai näitajast väiksem viimati 2006. aasta veebruaris — 2,6 miljardit krooni. Vahepealsel perioodil pole puudujääk alla kolme miljardi krooni jäänud.
Mais eksporditi kaupu jooksevhindades 11,4 miljardi krooni eest. Eelmise aasta maiga võrreldes vähenes nominaalne kaupade eksport 0,3 miljardit krooni ehk 2%. Ekspordi vähenemist põhjustas ennekõike mineraalsete toodete ning puidu ja puittoodete väljaveo vähenemine. Kaupu imporditi Eestisse 14,3 miljardi krooni eest, mis oli eelmise aasta maiga võrreldes 1,7 miljardit krooni ehk 11% vähem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaupade impordis kasvas vaid mineraalsete toodete import. Oluliselt vähenes transpordivahendite (0,8 miljardit krooni) ning puidu ja puittoodete sissevedu (0,4 miljardit krooni). Viimase põhjustasid osaliselt ka Venemaa poolt tõstetud ümarpuidu eksporttollid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele