Kaheksa firmat esitas oma pakkumise Saarte
Liinide väljakuulutatud riigihankele, millega otsiti Kuivastus sadama kolmanda
kai rekonstrueerijat.
Saarte Liinide arendusdirektori Peeter Oopkaubi sõnul oli pakkumuste hinnavahemik täpselt kahekordne, kuid täpsemaid numbreid ei soovinud ta esialgu välja tuua, kirjutas Meie Maa. “Praegu on hindamiskomisjon alles oma tööd tegemas ja kui kõik ilma vaidlusteta läheb, selgub tööde tegija juulikuu keskel,” sõnas Oopkaup.
Kai number 3 on rajatud umbes 30 aastat tagasi, tänaseks väga lagunenud ja selle küljes võib tavaliselt sildumas näha parvlaeva Koguva.
Pärast rekonstrueerimist on kai mõõtudeks 70 korda 17 meetrit ja selle küljes saavad silduda kõik praegu väinaliikluses kasutusel olevad parvlaevad peale Viire. Lisaks uue kai ehitamisele ja uue, reguleeritava kaldarambi rajamisele laiendatakse Kuivastu sadama territooriumi merepõhja arvelt põhjapoolsel akvatooriumi osal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saaremaa, Hiiumaa ja Läänemaa parvlaevasadama rekonstrueerimiseks on ette nähtud 480 miljonit krooni, millest suurema osa eraldab Eestile Euroopa Liit.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.