• 01.07.08, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuivastu kaid soovib ennistada kaheksa firmat

Kaheksa firmat esitas oma pakkumise Saarte Liinide väljakuulutatud riigihankele, millega otsiti Kuivastus sadama kolmanda kai rekonstrueerijat.
Saarte Liinide arendusdirektori Peeter Oopkaubi sõnul oli pakkumuste hinnavahemik täpselt kahekordne, kuid täpsemaid numbreid ei soovinud ta esialgu välja tuua, kirjutas Meie Maa. “Praegu on hindamiskomisjon alles oma tööd tegemas ja kui kõik ilma vaidlusteta läheb, selgub tööde tegija juulikuu keskel,” sõnas Oopkaup.
Kai number 3 on rajatud umbes 30 aastat tagasi, tänaseks väga lagunenud ja selle küljes võib tavaliselt sildumas näha parvlaeva Koguva.
Pärast rekonstrueerimist on kai mõõtudeks 70 korda 17 meetrit ja selle küljes saavad silduda kõik praegu väinaliikluses kasutusel olevad parvlaevad peale Viire. Lisaks uue kai ehitamisele ja uue, reguleeritava kaldarambi rajamisele laiendatakse Kuivastu sadama territooriumi merepõhja arvelt põhjapoolsel akvatooriumi osal.
Saaremaa, Hiiumaa ja Läänemaa parvlaevasadama rekonstrueerimiseks on ette nähtud 480 miljonit krooni, millest suurema osa eraldab Eestile Euroopa Liit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele