Kaheksa firmat esitas oma pakkumise Saarte
Liinide väljakuulutatud riigihankele, millega otsiti Kuivastus sadama kolmanda
kai rekonstrueerijat.
Saarte Liinide arendusdirektori Peeter Oopkaubi sõnul oli pakkumuste hinnavahemik täpselt kahekordne, kuid täpsemaid numbreid ei soovinud ta esialgu välja tuua, kirjutas Meie Maa. “Praegu on hindamiskomisjon alles oma tööd tegemas ja kui kõik ilma vaidlusteta läheb, selgub tööde tegija juulikuu keskel,” sõnas Oopkaup.
Kai number 3 on rajatud umbes 30 aastat tagasi, tänaseks väga lagunenud ja selle küljes võib tavaliselt sildumas näha parvlaeva Koguva.
Pärast rekonstrueerimist on kai mõõtudeks 70 korda 17 meetrit ja selle küljes saavad silduda kõik praegu väinaliikluses kasutusel olevad parvlaevad peale Viire. Lisaks uue kai ehitamisele ja uue, reguleeritava kaldarambi rajamisele laiendatakse Kuivastu sadama territooriumi merepõhja arvelt põhjapoolsel akvatooriumi osal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saaremaa, Hiiumaa ja Läänemaa parvlaevasadama rekonstrueerimiseks on ette nähtud 480 miljonit krooni, millest suurema osa eraldab Eestile Euroopa Liit.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.