Soome lennukompanii Finnair võib kulude
kokkuhoiuks koondada veel 500 töötajat, et korvata nõudluse vähenemist ning
kütuse hinna tõusu.
Finnairil tuleb aastas kulusid kärpida veel vähemalt 50 miljoni euro võrra. Samas ähvardab kütusekulu tänavu läinud aastaga võrreldes kasvada 160-180 miljoni euro võrra, teatas firma eile.
Mais halvenes ka Finnairi lennukite täituvus 7,3 protsendipunkti võrra 65%le. Aastatagusega võrreldes lisas Finnair istekohti 18%, kuid reisijate arv kasvas 2,4%.
Lisaks üldisele majanduskliima jahtumisele on nõudlust vähendanud ka Hiina maavärin. Eriti eurooplased on oma reisiplaanid ümber vaadanud, Finnairi põhirõhk on aga just Aasia lendudel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rahvusvaheline Lennutranspordi Assotsiatsioon prognoosib, et 2008. aasta tuleb lennufirmadele üks raskemaid 2003. aastast. Viimase kuue kuuga on nafta hind tõusnud 41% ning vähemalt 24 lennufirmat pankrotistunud, vahendas Bloomberg.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.