Euroopa Parlament plaanib kiirelt kasvavate
lennufirmade arengu raskeks teha, näiteks airBalticul, keelustades
ligipääsutasuta CO2 emissioon kvoodile.
Arvestades erinevaid arvutusi, koos lennunduse kaasamisega emissiooni kaubanduse süsteemi, lennupiletite maksumus tõuseks 1,8 eurolt 40le, sõltuvalt emissiooni kvoodi hinnast ja lennu pikkusest, kirjutas Dienas Bizness.
Seega airBalticu reisijate (arv peaks jõudma sellel aastal kolme miljonini) lennu kulu tõuseks120 miljoni eurot.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.