Maailma juhtiv tarbijaajakiri Reader’s
Digest nimetas Tallinkile kuuluva Silja Line’i Soome usaldusväärseimaks
kruiisikorraldajaks, teatas Tallink.
Soomes nime Valitut Palat all ilmuv Reader’s Digest tugines Soome tarbijate seas läbi viidud küsitlusele, mis leidis aset juba kaheksandat korda. Tegemist on Euroopa ühe suurima tarbijaküsitlusega, mis hõlmab 16 riiki ja 24 000 vastajat. Soomes vastas küsitlusele ligi 1400inimest, kellel lasti 37 eri tooterühmas nimetada nende arvates kõige usalsusväärsemaid kaubamärke. Silja Line’i nimetas oma kategoorias üle 50 protsendi vastanutest.
Otsus annab Tallinkile õiguse kasutada 2008. aastal Silja Line’i turundusmaterjalides Reader’s Digesti ülemaailmset Trusted Brand'i logo.
Ameerika päritolu Reader’s Digest on Euroopan suurima tiraažiga (ligi 4 miljonit eksemplari) ajakiri.
Silja Line'i kaubamärk kuulub Tallink Grupile, millele kuulub 18 laeva ja mis opereerib Eesti, Soome, Rootsi, Läti ja Saksamaa vahel seitsmel erineval laevaliinil. Tallink Grupis töötab ligi 6500 töötajat Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis, Saksamaal ja Venemaal. 2006./2007. majandusaastal teenindas ettevõte ligi seitset miljonit reisijat.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.