Maailma juhtiv tarbijaajakiri Reader’s
Digest nimetas Tallinkile kuuluva Silja Line’i Soome usaldusväärseimaks
kruiisikorraldajaks, teatas Tallink.
Soomes nime Valitut Palat all ilmuv Reader’s Digest tugines Soome tarbijate seas läbi viidud küsitlusele, mis leidis aset juba kaheksandat korda. Tegemist on Euroopa ühe suurima tarbijaküsitlusega, mis hõlmab 16 riiki ja 24 000 vastajat. Soomes vastas küsitlusele ligi 1400inimest, kellel lasti 37 eri tooterühmas nimetada nende arvates kõige usalsusväärsemaid kaubamärke. Silja Line’i nimetas oma kategoorias üle 50 protsendi vastanutest.
Otsus annab Tallinkile õiguse kasutada 2008. aastal Silja Line’i turundusmaterjalides Reader’s Digesti ülemaailmset Trusted Brand'i logo.
Ameerika päritolu Reader’s Digest on Euroopan suurima tiraažiga (ligi 4 miljonit eksemplari) ajakiri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Silja Line'i kaubamärk kuulub Tallink Grupile, millele kuulub 18 laeva ja mis opereerib Eesti, Soome, Rootsi, Läti ja Saksamaa vahel seitsmel erineval laevaliinil. Tallink Grupis töötab ligi 6500 töötajat Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis, Saksamaal ja Venemaal. 2006./2007. majandusaastal teenindas ettevõte ligi seitset miljonit reisijat.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.