• 09.04.08, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ascar: Opel tõuseb fööniksina tuhast

AS Ascar Tallinna müügidirektor Tauno Tuisu sõnul on langenud müüginumbritega Opelil kindlasti suur potentsiaal fööniksina tuhast tõusta.
ARKi statistika kohaselt langesid märtsi müüginumbrid võrreldes 2007. aasta sama kuuga 48%, 141 sõidukilt 73 Opelile.
„Opelil on kindlasti suur potentsiaal fööniksina tuhast tõusta. Tegelikult ei ole küsimus selles, kas igakuiselt müüakse veidi rohkem või veidi vähem kui 100 uut Opelit. Vaadates ja võrreldes Opeli mudeleid konkurenttoodetega, siis ei näe ma ühtegi suurt põhjust, miks Opeli müüginumbrid ka tänases jahtuvas majanduskliimas ei võiks olla suurusjärgu võrra suuremad. Aga reaalsed faktid, et Opel on muutunud viimastel aastatel väga kvaliteetseks ja isikupäraseks autoks, ei ole paraku veel rahva seas küllalt kanda kinnitanud. See ongi üheks peamiseks põhjuseks, miks praegusel ajal Opel langustrendi näitab,“ selgitas Tuisk.
Tuisu sõnul on käesoleva aasta üks peamiseid eesmärke koostöös Opeli diilerite ja General Motorsiga töötada välja tegevusplaanid, kuidas Opeli mainet tõsta, sest iseenesest on Opelil täna olemas kõik, mida vaja väga heaks maineks. „Eelarvamuste kütkeist tuleb vabaneda,“ oli müügidirektor kindel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Ja loomulikult - käesoleval aastal suudab automüügiäris edukas olla see, kes suudab ja julgeb muutuda aktiivseks ning hakata autosid müüma. See, kui kliendid leiavad ise meid ülesse ja tulevad ostusooviga salongi - seda ei saa pidada müügitööks. Sellisel juhul tuleb klient eeskujulikult ära teenindada. Aktiivse müügi all pean silmas julgust ja tahet minna ise salongist välja eesmärgiga leida ülesse potentsiaalsed kliendid,“ kommenteeris Tuisk olukorda autoturul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele