DHL Eesti tegevjuhi Evert Kreeki sõnul
andis Schenkeri käibele ja kasumile tagasilöögi klientide kaotus ja väiksem
õhutranspordi maht.
DHL ei tohi küll emafirma Deutsche Posti keelu tõttu kuni 5. märtsini avaldada majandusaasta tulemusi, kuid Kreeki sõnul läheb ettevõttel hästi ja seatud eesmärgid on saavutatud. „Kasvas nii käive kui ka kasum. Loomulikult plaanime ka järgmisel aastal kasvada,“ lisas ta.
Kreeki sõnul on aasta algus olnud ootuspärane, kuid jaanuari põhjal ei saa veel järeldusi teha. „Majanduse areng jätkub, küll aeglasemas tempos, kuid kuidas see täpselt meid mõjutab, on veel küsimärk. Esimese löögi alla satuvad kindlasti odavad allhankijad,“ lisas Kreek, kelle sõnul meedia võimendab tihti majanduse tagasilööke üle.
Kreeki sõnul mõjutasid Schenkeri tulemusi kindlasti paari mõjuka kliendi ärakukkumine. „See mõjutas ka meid, aga ju siis mitte nii palju. Oma tagasilöögi andis ka airfreighti kahanemine,“ lisas ta. Kreeki sõnul ei olnud mõnel mõjukal Schenkeri õhutranspordi kliendil väga edukas aasta. „Me oleme paremini riske hajutanud,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.