Tänasest käivitab Kuivastu-Virtsu liinil
laevaliiklust korraldav Väinamere Liinid uue veebipõhise
piletiostukeskkonna.
Väinamere Liinide juhataja Urmas Treiel loodab, et e-pileti juurutamine vähendab telefoni teel tehtavaid tühibroneeringuid, mis omakorda võimaldab klientidel täielikult kasutada kogu broneeringuressurssi ja paremini planeerida reisijate ülevedu tippaegadel, teatas ettevõte.
"Telefonibroneering ei kohusta piletit välja ostma ja hulk broneeringuid jääb kasutamata, e-piletiga, mis on eelnevalt veebis ka tasutud, tuleb inimene konkreetseks ajaks ja seeläbi on võimalus nii tipptundidel kui ka muul ajal reisijatevoogu paremini planeerida ning järjekordi vähendada," sõnas Treiel.
Saartele sõiduks saab e-pileti parvlaevale osta kindlaks kuupäevaks ja kellaajaks kuni kolm kuud ette. Seega on e-pilet oma olemuselt broneeringuga eelmüügipilet. Lisakulutusi e-pileti ostuga ei kaasne, teenustasu on sarnaselt seni kehtinud veebibroneeringule 25 krooni. E-pileti ostukeskkonnas näeb kõikide reiside broneeringulimiidi täituvust ning selle abil saab ülesõitu paremini planeerida.
E-pileti keskkond käivitub erinevatele kliendigruppidele etapiviisiliselt. Esmalt saab e-piletit osta täishinnaga sõitvale sõiduautole, mootorrattaga reisijatele. Saarlastele kehtiva hinnasoodustusega pileteid esialgu osta ei saa. Samuti jäävad esimeses arendusetapis kõrvale suuremad sõidukid. Praegu saab veebipõhiselt pileteid osta Kuivastu-Virtsu liinile, suvehooajaks laieneb see võimalus Väinamere Liinide teatel ka teistele liinidele.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.