Üliökonoomne uus Peugeot 308 on suur samm edasi

Peugeot 308 on saanud uue välimuse ja sisu
ning tulemus pole üldse paha.

Välimus on üsna sarnane eelkäijaga, kuid rõhutab uut nn pika nina joont. Küll on veidralt paigutatud udutuled, mis asuvad pigem külgedel kui esiosas. Nagu 207-l on ka 308 esipampri keskel suur must tala. Selle kerge välimuserikkuja eesmärk on aga selge - kaitsta jalakäijat. Nimelt viskab see jalakäija otsasõidu korral kapotile, kus teda ootab ees suhteliselt pehme maandumine. Nii peaks rohkem viga saama auto kui jalakäija. Kui tahate mööda linna jalgsi liiklejaid ilmtingimata vigastada, siis Peugeot 308 pole teie auto.

Sisu on saanud samuti omajagu muutusi. Armatuur on muutunud lamedamaks ja, kui ma nüüd julgen seda öelda, sportlikumaks. Nimelt pakuvad madalat ja kokpiti tunnet tekitavat armatuuri ning keskkonsooli tavaliselt just sportautod.

Võrreldes eelkäijaga on isteasend madalamale viidud, mis samuti tekitab sportlikku tunnet. 307-s oli vägisi tunne, et oled nagu puki otsas, mis polnud selle klassi auto moodi. Jalaruumi oli eelmise põlvkonna autol omajagu nii ees kui ka taga ja ega uuelgi pole see kadunud.

Täiskasvanud inimene võib ilma krampe saamata tagaistmel ka pikki otsi sõita. Pagasiruum on piisavalt suur, et sinna võis terve lapsevankri ühes tükis sisse lennutada, ilma et midagi legostama peaks.

Proovisõiduk oli diiselmootoriga, mis pani mind imestusest ohkima. Maanteel suutis see näidata kütusekulu alla viie liitri saja kilomeetri kohta.

Tõusnud kütusehinnad ning idiootne hinna- ja maksupoliitika, mis on teinud diislikütuse kallimaks kui bensiini, panevad paljude diiselautode müügi meil kalevi alla. Kuid selles autos näen ma küll mõtet, sest kütusekulu on enam kui hea ja kindlasti tasub see bensiinimootoritega võrreldes ära.

Prantslased on 308 näol teinud pea väga hea auto, aga kuskil peab ju järeleandmisi olema. Neid ongi ja paraku jube lollis kohas.

Ma istun madalal, mul on šeff kokpiti tunne, mootor tõmbab normaalselt ja käigukast töötab kui kellavärk. Tahaks läbi rooli ka mõnu tunda ja läbi käte lugeda, mis tee räägib. Paraku on sõidumõnu roolitunnetuse kaudu unustatud. Nägu tuvipraest veel rõõmsalt rasvane, pole prantslased viitsinud head autot lõpuni viia ja ikka jätnud mingi aga õhku.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0.0695322
Brasiilia reaal BRL 4,22 0.0023688
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0051146
Filipiinide peeso PHP 58,91 -0.2640934
Hiina jüaan CNY 7,62 -0.5677888
Hongkongi dollar HKD 8,90 -0.0359538
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.040482
Iisraeli seekel ILS 4,10 -0.114609
India ruupia INR 80,62 -0.2783172
Indoneesia ruupia IDR 15908,67 -0.4837358
Islandi kroon ISK 135,58 0.0664256
Jaapani jeen JPY 125,60 0.1355338
Kanada dollar CAD 1,49 -0.1936432
LAV rand ZAR 15,94 0.184743
Lõuna-Korea vonn KRW 1270,77 -0.1171144
Malaysia ringgit MYR 4,61 -0.4365963
Mehhiko peeso MXN 21,76 0.2819809
Norra kroon NOK 9,74 0.2873149
Poola slott PLN 4,34 0.2448433
Rootsi kroon SEK 10,57 0.1288306
Rumeenia leu RON 4,75 0.1686163
Singapuri dollar SGD 1,53 -0.162962
Suurbritannia nael GBP 0,87 0.2419634
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.1321469
Taani kroon DKK 7,46 -0.0160836
Tai baht THB 35,23 -0.1725696
Tšehhi kroon CZK 25,67 0.058459
Türgi liir TRY 6,02 0.6145727
Ukraina grivna UAH 30,64 -0.2837544
Ungari forint HUF 317,04 -0.0819414
USA dollar USD 1,13 -0.0352734
Uus-Meremaa dollar NZD 1,65 0.1882439
Valgevene rubla BYN 2,43 -0.0658111
Vene rubla RUB 74,55 0.0872671

Valdkonna töökuulutused

STOCKMANN otsib TARNEAHELA JUHTI

Stockmann AS

03. märts 2019