• 11.01.08, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakterminali omanik ei suutnud prognoosi tõstmisega üllatada

Maailma suurim kemikaalidehoiustamise kompanii Royal Vopak teatas täna mõningate analüütikute jaoks pettumuse valmistanud läinud aasta kasumiprojektsiooni, vahendas Bloomberg.
Ilma erakorraliste tulude-kuludeta kasvas projektsiooni põhjal aastakasum umbes 23 protsenti, umbes 270 mln euroni. Ettevõte varasem prognoos oli 265 mln eurot.
„Ettevõtte projektsioon oli madalam, kui ootasin,“ ütles Petercami analüütik Thijs Berkelder, kes ootas 274 mln eurost kasumit.
Vopaki aktsia hind langes Amsterdami börsil 1,2 protsenti, 32,68 euroni. Tänavu on aktsia hind kukkunud 16 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõte avaldab majandustulemused 7. märtsil.
Võimalikud tarnkatkestused mõnedes naftapumpamise piirkondades on kasvatanud nafta hoidmist. Kütuste ja kemikaalide kõrgem nõudlus arenevatel turgudel ning biodiisli ja bioetanooli kasvav kasutus on kasvanud nõudlust varude hoidmiseks.
„Tänane Vopaki kasumiprognoos ei ole miskit, millesse väga entusiastlikult suhtuda, kuna prognoosi tõstmine oli marginaalne“ ütles Rabo Securitise analüütik Danny van Doesburg. Ta soovitab aktsiat

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele