Kaheksandat korda toimunud Eesti Aasta Auto
konkursil valisid kakskümmend Eesti autoajakirjanikku kuue finaali jõudnud uue
mudeli seast võitja.
Seekord tuli pika eduga võitjaks Ford Mondeo. Kui varasematel aastatel on konkurents Aasta Auto tiitlile olnud tihti pingeline ja võitja selgunud alles viimaseid hääli kokku lugedes, siis seekord käis mäng ühte väravasse – Ford Mondeo kogus esikohapunktid enamikult žüriiliikmetelt.
Ford Mondeo pole mõistagi mingi superauto – ent ega Eesti kodanikkond ka superinimestest või siis superrikastest koosne. Fordi edu taga oli oskus pakkida väga palju autot suhteliselt vastuvõetava hinna sisse.
Kui esikoha suhtes oli kõik selge, siis teise koha pärast heitlesid kolm autot kuni viimaste hinneteni. Ega ajakirjanikel kerge olnud – katsuge hinnata nii erinevaid sõidukeid nagu Kia cee’d ja Mercedese C-klass! Teisele kohale tõstis Kia lõpuks fakt, et harva on mõni tootja suutnud uue mudeliga oma varasemaid nii suurelt ületada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oma sõna sai kaasa öelda ka Eesti rahvas, kes hääletas Rahavaauto 2008 võitjat. Pika puuga sõitis teistel oma häältega eest ära Honda CR-V.
Eelmisel aastal tuli Aasta Auto võitjaks Škoda Roomster ja Rahvaautoks valiti Honda Civic.
EESTI AASTA AUTO 2008 (punktid)
1. Ford Mondeo (118)2. Kia cee'd(84)3. Mercedes-Benz C-klass(73)4. Honda CR-V(69)5. Fiat Bravo(49)6. Toyota Auris/Corolla(47)
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.