Tallinna Sadam peab rinda
pistmanaaberkaldal stardipositsiooni sisse võtnudVene transpordihiiu
Severstaltransiga, kirjutas täna Postimehe ajakirjanik Lauri
Linnamäe.
Severstaltrans ostis Soome investoritelt poole konteinerterminalide operaatorist Multi-Link Terminals ning konteinerteenuste ettevõttest Container Depot.
Nii sai Vene suurfirma enda kontrolli alla Kotka Mussalo sadama ja Helsingi Läänesadama konteinerterminalid ning Moby Diki terminali Peterburi lähistel Kroonlinnas.
Kokku käitlevad need terminalid tänavu ligi 360 000 TEU-d konteinerlasti, mis ületab Tallinna Sadama võimsuse peaaegu kahekordselt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.