Tallinna Sadam peab rinda
pistmanaaberkaldal stardipositsiooni sisse võtnudVene transpordihiiu
Severstaltransiga, kirjutas täna Postimehe ajakirjanik Lauri
Linnamäe.
Severstaltrans ostis Soome investoritelt poole konteinerterminalide operaatorist Multi-Link Terminals ning konteinerteenuste ettevõttest Container Depot.
Nii sai Vene suurfirma enda kontrolli alla Kotka Mussalo sadama ja Helsingi Läänesadama konteinerterminalid ning Moby Diki terminali Peterburi lähistel Kroonlinnas.
Kokku käitlevad need terminalid tänavu ligi 360 000 TEU-d konteinerlasti, mis ületab Tallinna Sadama võimsuse peaaegu kahekordselt.
Seotud lood
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.