Tallinna Sadam peab rinda
pistmanaaberkaldal stardipositsiooni sisse võtnudVene transpordihiiu
Severstaltransiga, kirjutas täna Postimehe ajakirjanik Lauri
Linnamäe.
Severstaltrans ostis Soome investoritelt poole konteinerterminalide operaatorist Multi-Link Terminals ning konteinerteenuste ettevõttest Container Depot.
Nii sai Vene suurfirma enda kontrolli alla Kotka Mussalo sadama ja Helsingi Läänesadama konteinerterminalid ning Moby Diki terminali Peterburi lähistel Kroonlinnas.
Kokku käitlevad need terminalid tänavu ligi 360 000 TEU-d konteinerlasti, mis ületab Tallinna Sadama võimsuse peaaegu kahekordselt.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.