• 22.11.07, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam sai ohtliku konkurendi

Tallinna Sadam peab rinda pistmanaaberkaldal stardipositsiooni sisse võtnudVene transpordihiiu Severstaltransiga, kirjutas täna Postimehe ajakirjanik Lauri Linnamäe.
Severstaltrans ostis Soome investoritelt poole konteinerterminalide operaatorist Multi-Link Terminals ning konteinerteenuste ettevõttest Container Depot.
Nii sai Vene suurfirma enda kontrolli alla Kotka Mussalo sadama ja Helsingi Läänesadama konteinerterminalid ning Moby Diki terminali Peterburi lähistel Kroonlinnas.
Kokku käitlevad need terminalid tänavu ligi 360 000 TEU-d konteinerlasti, mis ületab Tallinna Sadama võimsuse peaaegu kahekordselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele