• 22.11.07, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam sai ohtliku konkurendi

Tallinna Sadam peab rinda pistmanaaberkaldal stardipositsiooni sisse võtnudVene transpordihiiu Severstaltransiga, kirjutas täna Postimehe ajakirjanik Lauri Linnamäe.
Severstaltrans ostis Soome investoritelt poole konteinerterminalide operaatorist Multi-Link Terminals ning konteinerteenuste ettevõttest Container Depot.
Nii sai Vene suurfirma enda kontrolli alla Kotka Mussalo sadama ja Helsingi Läänesadama konteinerterminalid ning Moby Diki terminali Peterburi lähistel Kroonlinnas.
Kokku käitlevad need terminalid tänavu ligi 360 000 TEU-d konteinerlasti, mis ületab Tallinna Sadama võimsuse peaaegu kahekordselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele