• 22.11.07, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ansip: Parts ei lähe kuhugi

Peaminister Andrus Ansipi sõnul teab ainultEesti Päevaleht nimetada mitut poliitikut, kes soovivad majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi lahkumist.
„Eesti Päevaleht teab mitut poliitikut, kes soovivad Juhan Partsi lahkumist, aga mina ei tea,“ ütles peaminister tänasel valitsuse pressikonverentsil ning tunnistas: „jah, tõepoolest, meil on valitsuses erimeelsusi, kuidas rahastada Tartu-Tallinn maanteed ja kuidas üldse rahastada teedeehitust.“
Ansipi sõnul laekub tänukütuseaktsiisi suurendamiseleriigieelarvesse 80 miljonit krooni rohkem. „Me teame, et mõned opositsioonipoliitikud ütlevad, et jätaks aktsiisitõusu ära, aga ma küsin, kuidas siis saaks?,“ rääkis Ansip ning lisas, et tema meelest tuleks kütuseaktsiisist laekuv lisaraha suunataTartu- Tallinn maantee ehitusse.
Haridusminister Tõnis Lukase sõnul on Juhan Parts seisukohal, et lisaks Tartu- Tallinn maantee ehitamisele, ei tohiks unarusse jätta teisi teid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Praegu ootame rahandusministeeriumi finantseerimisskeemi," rääkis haridusminister Tõnis Lukas, kelle hinnangul on valitsuse erimeelsused normaalne nähtus. "Ainult vaidlustes leiamegi tõe,“ kommenteeris ta.
Peaminister eitastüli Juhan Partsiga. „Pean loomulikuks seda, et maanteed võiks ehitada edaspidigi 1 miljardi krooni eest aastas. Süsteem peab olema jätkusuutlik, kui räägime miljardilistest investeeringutest,“ selgitas Ansip.
Millal Tartu-Tallinn maantee kogupikkuses neljarealiseks saab, arutab valitsus ülejärgmisel nädalal.

Seotud lood

Uudised
  • 06.03.09, 15:33
Härra Ansip, kes "riisub koore" ja kuhu see pannakse?
Peaminister Andres Ansipi ütlus, et postiteenuse maksemäärad kehtestatakse selliselt, et "keegi kusagil tihedama asustusega piirkonnas ei riisuks koort ära lihtsalt odavamate hindadega", on D2D OÜ juhatuse liikme Olle Koobi sõnul tekitanud hulga küsimusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele