• 15.10.07, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudteelased: Eesti Raudtee juhid ei otsi lahendusi

Raudteelaste ametiühingu esimees Oleg Tšubarovsuhtub väga skeptiliselt Eesti Raudtee tükeldamisse ning tema sõnul tegelevad Eesti Raudtee juhid kõige muuga, välja arvatud lahenduste otsimine.
"Kuulsin, et majandusminister Juhan Parts tahab jagada Eesti Raudtee kolmeks jaseda olukorras, kus ei ole ei kaubavedusid ega ka ettevõtte arendamise tulevikuplaani. Tekib küsimus, kellele seda reoorganiseerimist üldse vaja on," kommenteeris Tšubarov.
Ta lisas, et igasugused reformid on mõttetud seni, kuni vedude vool taastub.
"Eesti Raudtee juhtkond tegeleb ei tea millega, kuid mitte sellega, et leida uusi partnereid. Olen väga skeptiline valitsuse plaani suhtes leida uued partnerid Hiinast ja Kasahstanist. Kasahstan juba ütles, et nemad ei taha Venemaaga tülitseda ja sealt ei ole seega ka palju vedusid oodata. Hiinaga käivad läbirääkimised juba 14 aastat ja see ei ole mingeid tulemusi andnud," märkis Tšubarov.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Oleme ju kõik kuulnud järjekordadest Eesti-Vene piiril, suurem osa neist kaupadest oleks odavam vedada raudteel, kuid siis ei ole Eesti Raudteel vaguneid selle jaoks," ütles Tsubarov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele