Elisa juht Sami Seppänen oli varem aktiivne
Copterline'i teenuste kasutaja, seetõttu on ta väga rõõmus, et Helsingi-Tallinna
kopteriliin uuesti avatakse.
"Olen väga-väga rõõmus!" ütles ta.
Seppänen oli varem üks tihedamaid Copterline'i kasutajaid, olles näiteks 2005. aastal kolme aktiivsema kliendi seas.
Seppäneni sõnul ei ole tal tekkinud hirmu lennusõidu ees pärast 2005. aasta kopteriõnnetust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ma sõitsin tookord juba kaks päeva pärast õnnetust. Mul inseneri suhtumine: kui kopter üks korda alla kukub, siis statistiliselt väheneb oluliselt võimalus teiseks õnnetuseks," märkis ta.
Seppäneni sõnul on positiivne ka see, et Estonian Air avas Tallinn-Helsingi liini. "Kopterilennud on kiiremad ja nende graafik on paindlikum," tõi Seppänen välja kopterlendude tugevaid külgi.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.