Ärimees Vjatšeslav Leedokoondab kõik
oma Saaremaa Laevakompaniiga seotud ettevõtted ettevõtte Tuule Grupp
alla.
Tuule Grupi turundusjuhi Dajana Tiitsaare sõnul koondab uus katusbränd endas peamiselt Saaremaa Laevakompanii ümber koondunud, valdavalt turismi-ja transporditeenuseid pakkuvaid ettevõtteid. "Tuule Grupi peamisteks tegevusvaldkondadeks on laevaliiklus, bussiliiklus, reisibüroo teenused, majutus ja toitlustus," sõnas Tiitsaar.
Reisinduse ja teeninduse valdkonna ettevõtted, mida uue katusbrändi abil eksponeeritakse, on Saaremaa Laevakompanii, Väinamere Liinid, SSC Ferries (Saaremaa-Ventspils laevaliin), Narva Line (Sillamäe-Kotka laevaliin); Väinamere Teenindus (toitlustus laevadel); Mändjala Kämping (majutus ja aktiivne puhkus); Kuressaare Kuursaal (toitlustus- ja meelelahutusasutus); Wris Reisibüroo (reisibüroo teenused), Great Baltic Touring Route (kogu Baltikumi hõlmav turismitoode), Symphony (lennupiletite broneerimissüsteem) Sarbuss (reisijate- ja kaubavedu) Polar Rent (autorent).
Muu valdkonna kaubamärgid, keda Tuule Grupp ühendab on: AS Saare Erek (ehitusettevõte), Compakt Kinnisvara OÜ (kinnisvara arendus, vahendus, haldus), Royaltex Baltic OÜ (digitaalprint tekstiilidele) ja OÜ Saaremaa Lihatööstus (lihatoodete tootmine).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.