Suur Ameerika lennukompanii American
Airlines andis reedel kohtusse internetifirma Google’i, süüdistades teda
kaubamärgi õiguste rikkumises.
Lennukompaniid häiris, et AdSense’i reklaamis kasutati American Airlines’i võtmesõnana, et suunata teiste lennukompaniide kodulehtedele.
American Airlines teatas, et AdSense kasutab American Airlines’i kaubamärgi tuntust ära. Texase ringkonnakohtusse antud hagis nõuab American Airlines, et Google keelaks nende kaubamärgi loata kasutamise.
„Google kauples meie kaubamärgiga ilma meie loa ja heakskiiduta, müües selle kasutamise õigust oma klientidele,“ märgib lennukompanii oma hagis. Esitatud on ka kahjunõue.
Artikkel jätkub pärast reklaami
On tähelepanuväärne, et samasugust kontekstil põhinevat reklaami kasutatakse ka mujal, näiteks Venemaal, lisas CyberSecurity.ru. Venemaal pole aga kohtus arveteõiendamiseks läinud, kokkulepped on saavutatud läbirääkimiste teel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.