Suur Ameerika lennukompanii American
Airlines andis reedel kohtusse internetifirma Google’i, süüdistades teda
kaubamärgi õiguste rikkumises.
Lennukompaniid häiris, et AdSense’i reklaamis kasutati American Airlines’i võtmesõnana, et suunata teiste lennukompaniide kodulehtedele.
American Airlines teatas, et AdSense kasutab American Airlines’i kaubamärgi tuntust ära. Texase ringkonnakohtusse antud hagis nõuab American Airlines, et Google keelaks nende kaubamärgi loata kasutamise.
„Google kauples meie kaubamärgiga ilma meie loa ja heakskiiduta, müües selle kasutamise õigust oma klientidele,“ märgib lennukompanii oma hagis. Esitatud on ka kahjunõue.
Artikkel jätkub pärast reklaami
On tähelepanuväärne, et samasugust kontekstil põhinevat reklaami kasutatakse ka mujal, näiteks Venemaal, lisas CyberSecurity.ru. Venemaal pole aga kohtus arveteõiendamiseks läinud, kokkulepped on saavutatud läbirääkimiste teel.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.