BMW kasum langes möödunud kvartalis 14%.
Ettevõte ajab süü kalli euro ja uute mudelite arenduskulude kaela.
Teises kvartalis oli autotootja maksueelne kasum 1,065 miljardit eurot ehk 16,7 miljardit krooni. Möödunud aastal oli tulemus 1,23 miljardit eurot ehk 19,2 miljardit krooni, kirjutas BBC.
Langusele vaatamata teatas BMW, et ettevõtte aastaplaani ei muudeta ja kasumiks oodatakse 4 miljardit eurot (62,6 miljardit krooni).
Kuigi BMW kasum on langenud, siis käive näitab teistsugust suunda. Möödunud aasta teise kvartaliga võrreldes kasvas käive sel aastal 11%, ulatudes 14,68 miljardi euroni (230 miljardi kroonini).
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.