Taanis, Norras, Saksamaal ja Jaapanis on
väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu.
AS Tallinna Lennujaama juhatus on otsustanud, et praeguse turistide arvu juures ei vaja Kuressaare lennuväli pikemat rada kui 1800 meetrit laiusega 30 meetrit. Tallinna lennujaama koosseisu kuuluva Kuressaare lennujaama praegune pearada on 1500 meetrit pikk ja 30 meetrit lai, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
TTÜ Tallinna kolledži dotsent Aare-Maldus Uustalu aga on veendumusel, et Kuressaare arengu seisukohalt on kindlasti vajalik Kuressaare lennuvälja pearada välja ehitada 2000 meetri pikkusena ja 45 meetri laiusena.
“See, kvalifikatsioonis kõrgema klassi lennurada, viib Kuressaare lennujaama kvaliteedi uuele tasemele, luues aasta ringi võimalused regulaarühendusteks kuni 150-kohaliste lennukitega. Mida suurem on aga lennuk, seda odavam on istekoha hind reisijale, seda eelkõige pikema reisi puhul, näiteks tulijaile Taanist, Norrast, Saksamaalt või Jaapanist, kus valitseb väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu,” põhjendas Uustalu.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.