• 23.07.07, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennuraja pikkus sõltub turistide arvust

Taanis, Norras, Saksamaal ja Jaapanis on väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu.
AS Tallinna Lennujaama juhatus on otsustanud, et praeguse turistide arvu juures ei vaja Kuressaare lennuväli pikemat rada kui 1800 meetrit laiusega 30 meetrit. Tallinna lennujaama koosseisu kuuluva Kuressaare lennujaama praegune pearada on 1500 meetrit pikk ja 30 meetrit lai, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
TTÜ Tallinna kolledži dotsent Aare-Maldus Uustalu aga on veendumusel, et Kuressaare arengu seisukohalt on kindlasti vajalik Kuressaare lennuvälja pearada välja ehitada 2000 meetri pikkusena ja 45 meetri laiusena.
“See, kvalifikatsioonis kõrgema klassi lennurada, viib Kuressaare lennujaama kvaliteedi uuele tasemele, luues aasta ringi võimalused regulaarühendusteks kuni 150-kohaliste lennukitega. Mida suurem on aga lennuk, seda odavam on istekoha hind reisijale, seda eelkõige pikema reisi puhul, näiteks tulijaile Taanist, Norrast, Saksamaalt või Jaapanist, kus valitseb väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu,” põhjendas Uustalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele