• 23.07.07, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennuraja pikkus sõltub turistide arvust

Taanis, Norras, Saksamaal ja Jaapanis on väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu.
AS Tallinna Lennujaama juhatus on otsustanud, et praeguse turistide arvu juures ei vaja Kuressaare lennuväli pikemat rada kui 1800 meetrit laiusega 30 meetrit. Tallinna lennujaama koosseisu kuuluva Kuressaare lennujaama praegune pearada on 1500 meetrit pikk ja 30 meetrit lai, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
TTÜ Tallinna kolledži dotsent Aare-Maldus Uustalu aga on veendumusel, et Kuressaare arengu seisukohalt on kindlasti vajalik Kuressaare lennuvälja pearada välja ehitada 2000 meetri pikkusena ja 45 meetri laiusena.
“See, kvalifikatsioonis kõrgema klassi lennurada, viib Kuressaare lennujaama kvaliteedi uuele tasemele, luues aasta ringi võimalused regulaarühendusteks kuni 150-kohaliste lennukitega. Mida suurem on aga lennuk, seda odavam on istekoha hind reisijale, seda eelkõige pikema reisi puhul, näiteks tulijaile Taanist, Norrast, Saksamaalt või Jaapanist, kus valitseb väga suur huvi loodus- ja sporditurismi vastu,” põhjendas Uustalu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele