Pühapäeval suure tseremooniaga tutvustatud
USA lennukitootja Boeing uus reisilennuk 787 Dreamliner on juba muutunud kõige
parema müügieduga reisilennukiks läbi ajaloo, kirjutab The Guardian.
Euroopa Airbusi konkureerivale mudelile annab Boeingu Dreamliner silmad ette nii suuruse kui säästlikkuse poolest - tänu uudsetele mootoritele ja kergetele materjalidele on lennuki kütusekulu 20% väiksem.
Dreamliner on Boeingu esimene uus mudel 12 aasta jooksul, millele on laekunud juba 677 kindlat tellimust koguväärtuses üle 100 miljardi dollari. Tarnejärjekord on aastas 2015.
Uus mudel, mida hakatakse valmistama kolmes suuruses, võtab pardale 210-330 reisijat. Hind on vahemikus 146 - 200 miljonit dollarit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Isegi kui Airbus on homsel päeval jõuliselt konkurentsis tagasi, kuulub tänane päev Boeingule," kirjutas Airbusi juht Louis Gallois oma tervituses Boeingu juhile Jim McNerney'le.
Esimesed Dreamliner'id tarnitakse Jaapani lennufirmale All Nippon Airways tuleva aasta mais. Lisaks on veel 46 lennufirmat juba oma tellimused esitanud.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.