• 21.01.07, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viimane Lääne-Eesti päästekeskuse ZIL–auto lõpetab töö

Koeru päästekomandos asuv Eesti viimane tuletõrjeauto ZIL pääseb kuu aja pärast pensionile, mis tähendab, et läheb kingituseks mõnele äärekülale.
Kui kümmekond aastat tagasi oli pritsimeeste üks peamisi sõidukeid ZILi tüüpi, siis nüüd on seda marki masin kogu Eestis üksnes Koeru päästjate kasutada, kirjutas Järva Teataja.
Nädalapäevad tagasi said Koeru päästjad endale Scania päästeauto, mis vajab natuke remonti ja hakkab siis ZILi asendama.
Lääne–Eesti päästekeskuse Järvamaa päästeosakonna Koeru tugikomando pealik Ain Kanne lubab, et viimane tegutsev ZIL vanarauaks ei lähe. «Meil on plaan annetada see mõnele äärekülale, kuhu päästjatel on õnnetuse korral pikk maa sõita,» sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Päästjad Ülo Jammer, Maido Kasemägi ja Tõnu Truska meelest on nõukogude päritolu auto igati hea, ainult ühe puudusega: kiirust pole!
Truska teada on ZILi kiirusrekord 90 kilomeetrit tunnis ja seegi pärituulega mäest alla sõites. Tasasel maal jääb kahe ja poole tonnise veepaagiga auto kiiruse laeks 70 kilomeetrit tunnis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele