Koeru päästekomandos asuv Eesti viimane
tuletõrjeauto ZIL pääseb kuu aja pärast pensionile, mis tähendab, et läheb
kingituseks mõnele äärekülale.
Kui kümmekond aastat tagasi oli pritsimeeste üks peamisi sõidukeid ZILi tüüpi, siis nüüd on seda marki masin kogu Eestis üksnes Koeru päästjate kasutada, kirjutas Järva Teataja.
Nädalapäevad tagasi said Koeru päästjad endale Scania päästeauto, mis vajab natuke remonti ja hakkab siis ZILi asendama.
Lääne–Eesti päästekeskuse Järvamaa päästeosakonna Koeru tugikomando pealik Ain Kanne lubab, et viimane tegutsev ZIL vanarauaks ei lähe. «Meil on plaan annetada see mõnele äärekülale, kuhu päästjatel on õnnetuse korral pikk maa sõita,» sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Päästjad Ülo Jammer, Maido Kasemägi ja Tõnu Truska meelest on nõukogude päritolu auto igati hea, ainult ühe puudusega: kiirust pole!
Truska teada on ZILi kiirusrekord 90 kilomeetrit tunnis ja seegi pärituulega mäest alla sõites. Tasasel maal jääb kahe ja poole tonnise veepaagiga auto kiiruse laeks 70 kilomeetrit tunnis.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.