• 03.01.07, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sikorsky pole nõus lennuõnnetuse uurimiskomisjoni hinnanguga

USA helikopteritootja Sikorsky pole nõus uurimiskomisjoni hinnanguga, mille järgi põhjustas 2005. aasta augustis Tallinna lahel Copterline'i kopteri allakukkumise servo rike.
Sikorsky teatel on servo läbinud ametlikud testid puhaste paberitega. Testide tulemusi ei ole aga avalikustatud, vahendas ETV24 Soome ajalehte Helsingin Sanomat.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi uurimiskomisjon on seisukohal, et Copterline'i helikopteri merrekukkumise põhjustas kopteri esiservo juhitamatu sirutumine. Sellisele järeldusele jõudsid ka USA Rahvusliku Transpordiohutuse Nõukogu (RTN) esindajad.
Copterline nõuab helikopteri tootjalt Sikorsky'lt USA kohtus 60 miljoni dollari ehk 780 miljoni krooni suurust hüvitist. Copterline'i esindajate sõnul Sikorsky teadis või oleks pidanud teadma probleemidest S-76 tüüpi kopteri pearootori hüdrovõimendi ehk servoga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2005. aasta 10. augustil Tallinna lahel toimunud lennuõnnetuses hukkus 14 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele