Sikorsky teatel on servo läbinud ametlikud testid puhaste paberitega. Testide tulemusi ei ole aga avalikustatud, vahendas ETV24 Soome ajalehte Helsingin Sanomat.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi uurimiskomisjon on seisukohal, et Copterline'i helikopteri merrekukkumise põhjustas kopteri esiservo juhitamatu sirutumine. Sellisele järeldusele jõudsid ka USA Rahvusliku Transpordiohutuse Nõukogu (RTN) esindajad.
Copterline nõuab helikopteri tootjalt Sikorsky'lt USA kohtus 60 miljoni dollari ehk 780 miljoni krooni suurust hüvitist. Copterline'i esindajate sõnul Sikorsky teadis või oleks pidanud teadma probleemidest S-76 tüüpi kopteri pearootori hüdrovõimendi ehk servoga.
2005. aasta 10. augustil Tallinna lahel toimunud lennuõnnetuses hukkus 14 inimest.