ID-piletite keskmine hinnatõus on 4,9 %.
Esitajakaartide hinnad kasvavad kõikide liikide osas, keskmine kasv on 7,1
%.
Tallinna linnapea Jüri Ratase sõnul ei karda linnavalitsus, et ühistranspordi hinnatõus peletab sõitjaid eemale, kuna sõitjad ootavad kvaliteetset ja mugavat teenust, mis muutub tulevikus veelgi paremaks.
Ühistranspordi piletihinna tõus on tingitud kütusehindade tõusust ja sellest, et Trolli- ja Autobussi masinaparki uuendatakse.
"Meie soov on, et ühistranspordi hinnatõus oleks sujuv. Tallinna linnavalitsus ei taha selle otsuse tegemist võimalikult kaugesse tulevikku lükata, et siis pileti hindu järsult tõsta," ütles Ratas tänasel linnavalitsuse pressikonverentsil.
Levinumatest ID-pileti liikidest kasvab 30 päeva täiskaardi hind 15 krooni võrra, sama perioodi seenioride ja sooduskaardid 10 krooni võrra. Proportsioonis põhikaartidega kasvavad ka teiste sõidukaartide hinnad.
Samal ajal ei muutu ürliõpilaste ja õpilaste poolt kasutatavate juuniorkaartide hinnad.
Piletite hinnad tõusevad 1. jaanuarist 2007.
Sõidupiletite tulu laekus 2005. aastal 232,7 miljonit krooni, 2006. aasta oodatavaks laekumiseks on 252 miljonit krooni ja 2007 on piletituluks kavandatud arvesse võttes käesoleva määrusega kehtestatud piletihindu 259,5 miljoni krooni.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.