ID-piletite keskmine hinnatõus on 4,9 %.
Esitajakaartide hinnad kasvavad kõikide liikide osas, keskmine kasv on 7,1
%.
Tallinna linnapea Jüri Ratase sõnul ei karda linnavalitsus, et ühistranspordi hinnatõus peletab sõitjaid eemale, kuna sõitjad ootavad kvaliteetset ja mugavat teenust, mis muutub tulevikus veelgi paremaks.
Ühistranspordi piletihinna tõus on tingitud kütusehindade tõusust ja sellest, et Trolli- ja Autobussi masinaparki uuendatakse.
"Meie soov on, et ühistranspordi hinnatõus oleks sujuv. Tallinna linnavalitsus ei taha selle otsuse tegemist võimalikult kaugesse tulevikku lükata, et siis pileti hindu järsult tõsta," ütles Ratas tänasel linnavalitsuse pressikonverentsil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Levinumatest ID-pileti liikidest kasvab 30 päeva täiskaardi hind 15 krooni võrra, sama perioodi seenioride ja sooduskaardid 10 krooni võrra. Proportsioonis põhikaartidega kasvavad ka teiste sõidukaartide hinnad.
Samal ajal ei muutu ürliõpilaste ja õpilaste poolt kasutatavate juuniorkaartide hinnad.
Piletite hinnad tõusevad 1. jaanuarist 2007.
Sõidupiletite tulu laekus 2005. aastal 232,7 miljonit krooni, 2006. aasta oodatavaks laekumiseks on 252 miljonit krooni ja 2007 on piletituluks kavandatud arvesse võttes käesoleva määrusega kehtestatud piletihindu 259,5 miljoni krooni.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.