• 17.04.24, 15:18

Järvan: Tallinna bussid võiksid sõita linnapiirist välja

Tallinna ühistranspordi liinid võiksid sõita ka teistesse lähivaldadesse ning seda on ka küsitud, kuid takistuseks on ka teiste huvid, rääkis värske Tallinna abilinnapea Kristjan Järvan transpordivaldkonnas.
Kristjan Järvan erakonnast Isamaa sai pühapäeval ametlikult Tallinna abilinnapeaks transpordivaldkonnas.
  • Kristjan Järvan erakonnast Isamaa sai pühapäeval ametlikult Tallinna abilinnapeaks transpordivaldkonnas. Foto: Andras Kralla
Linnavalitsuse käest on küsitud, kas linnaliine on võimalik pikendada näiteks Tabasaluni ning see poleks linna jaoks probleem, ütles Järvan Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tema sõnul on kohalik omavalitsus nõus ka lisakulu tasuma, kuid maakonnaliinide teenindajad tahavad seda teenust pakkuda ise.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.24, 09:47
TLT võtab esimesena Eestis püsivalt kasutusele elektribussid
AS Tallinna Linnatransport jätkab ühissõidukipargi üleviimist keskkonnasõbralikele sõidukitele ja võtab esimesena Eestis püsivalt kasutusele elektribussid. Läinud aastal välja kuulutatud riigihanke võitja Solarisega sõlmitud leping näeb ette 15 elektrisõiduki soetamist, lisaks on optsioon veel 15 bussile.
Saated
  • 28.03.24, 11:49
Reformierakondlane leidis Tallinnast teedeehitajatele juba kümneid miljoneid
Linna taristuehituse eest vastutava Tallinna keskkonna- ja kommunaalameti suurim probleem on see, et neil jääb raha üle, rääkis ametisse sisse vaadanud reformierakondlane Pärtel-Peeter Pere.
Uudised
  • 22.03.24, 13:33
Riik toetab liikuvuse ja logistika arengukiirendi korraldamist
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) sõlmis lepingu liikuvuse ja logistika arengukiirendi korraldamiseks, mis pakub rohetehnoloogia iduettevõtetele tehnoloogia ja äriarendamise teenuseid ning aitab iduettevõtetel jõuda kiiremini erainvesteeringute kaasamiseni. Kiirendit korraldavad Tartu Teaduspark ja Baltic Innovation Agency.
Arvamused
  • 18.03.24, 10:17
Ühistranspordi rahastamine pole jätkusuutlik: tänavu on puudu 30 miljonit eurot
Eesti bussisektor vaatas 2023. aastale tagasi segaste tunnetega. Aasta tõi kaasa nii positiivseid arenguid kui ka väljakutseid, mille ületamine nõuab pikaajalisi strateegiaid ja sektori ühist pingutust, kirjutab Hansabussi juhatuse esimees ja Autoettevõtete Liidu juhatuse liige Indrek Halliste.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele