Uute Teslade järsk hinnaalandus mõjub nende läbimüügile märkimisväärselt, sest soodsamad mudelid maksavad nüüd enam-vähem ühepalju konkurentidega, mis omadustelt Teslale kuidagi vastu ei saa, usub Autogeeniuse ja Autolehe ühendtoimetuse juhataja Tarmo Tähepõld.

- Tesla Model 3.
- Foto: Reuters/Scanpix
Teslad ei ole saanud alati häid hinnanguid auto kui terviku eest – probleeme on esinenud näiteks koostekvaliteediga, märkis Tähepõld Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis. Samas kõiges selles, mis puudutab sõiduulatust, akuhaldust jmt, on Elon Muski autovabrik jätkuvalt nn traditsioonilistest tootjatest selgelt ees, olgugi et mõni neist on jõudmas lähedale, leiab autoajakirjanik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
carVertical viis hiljuti läbi uuringu eesmärgiga selgitada välja, milliste automarkide hulgas on vigastatud sõidukite osakaal suurim ning kui suur on sellisel juhul keskmine remondikulu.
Uute elektriautode müük kasvas Eestis tänavu kaheksa kuuga 45 protsenti, kuid nende osakaal kogu autoturust on mitmel olulisel põhjusel endiselt marginaalne. Coop Panga liisingu äriliini juht Martin Ilves kirjeldab, kes ostavad Eestis uusi elektriautosid ning millised on nende eelistused.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.