carVertical viis hiljuti läbi uuringu eesmärgiga selgitada välja, milliste automarkide hulgas on vigastatud sõidukite osakaal suurim ning kui suur on sellisel juhul keskmine remondikulu.

- Tesla äkiline kiiredus võib olla juhtidele ootamatu.
- Foto: Andres Haabu
Kuigi tänapäevastel autodel on palju peeneid turvasüsteeme ja juhiabisid, siis satuvad nad ikkagi õnnetustesse. Andmed näitavad, et üleilmselt on vigastustega autode osakaal kõikidest sõidukitest 52,4%. Kui väljenduda statistiliselt, siis saab iga teine tootja tehasest väljunud auto mingil hetkel viga. Veelgi huvitavam on aga asjaolu, et mõned automargid on suurema ohufaktoriga kui teised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.