carVertical viis hiljuti läbi uuringu eesmärgiga selgitada välja, milliste automarkide hulgas on vigastatud sõidukite osakaal suurim ning kui suur on sellisel juhul keskmine remondikulu.

- Tesla äkiline kiiredus võib olla juhtidele ootamatu.
- Foto: Andres Haabu
Kuigi tänapäevastel autodel on palju peeneid turvasüsteeme ja juhiabisid, siis satuvad nad ikkagi õnnetustesse. Andmed näitavad, et üleilmselt on vigastustega autode osakaal kõikidest sõidukitest 52,4%. Kui väljenduda statistiliselt, siis saab iga teine tootja tehasest väljunud auto mingil hetkel viga. Veelgi huvitavam on aga asjaolu, et mõned automargid on suurema ohufaktoriga kui teised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.