• 13.04.22, 11:41

Magnetic MRO juht: Venemaale jäänud lennukid võib maha kanda

Venemaa poolt riigistatud lääne liisingufirmadele kuuluvad lennukid jäävad lennundussanktsioonide tõttu korrektselt hooldamata, mistõttu on kahju neile juba tekkimas ning sisuliselt võib nad maha kanda, sest raske oleks pärast sanktsioonide lõppemist neile lennukitele soovijaid leida, rääkis Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots saates „Triniti eetris“.
Venemaa ei saa riigistatud lennukeid sanktsioonide tõttu korrektselt hooldada, mistõttu on suur risk, et need muutuvad vanarauaks, rääkis Triniti vandeadvokaat Ain Kalme.
  • Venemaa ei saa riigistatud lennukeid sanktsioonide tõttu korrektselt hooldada, mistõttu on suur risk, et need muutuvad vanarauaks, rääkis Triniti vandeadvokaat Ain Kalme.
  • Foto: Andres Haabu
Täna kehtivate lennundussanktsioonide järgi ei tohi Venemaale saata lennukite varuosi ega pakkuda kindlustust ja hooldust. Samuti on Venemaa õhuruum suletud lääne lennukitele ja vastupidi.

Seotud lood

Arvamused
  • 07.03.22, 13:19
Sanktsioonide tegelik mõju Venemaa lennundusele
25. veebruaril 2022 väljastatud EL määrus nr 833/2014 artikkel 3c ütleb järgmist: “Kosmosetööstuses ja lennunduses kasutatavaid kaupasid on keelatud müüa, tarnida, üle anda või eksportida Venemaa füüsilisele või juriidilisele isikule ja/või kasutamiseks Venemaal.” Mida see tegelikult tähendab ning kaasa toob?
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele