Kuna Saksamaa, Tšehhi ja teiste Lääne-Euroopa riikide metsades on võimust võtnud kooreürask, on ainus võimalus sealne mets maha raiuda. See on tõstnud järsult toormaterjali hulka puiduturul ning nõudlust Saksamaal metsevedajate järele. Võimalust kaalub ära kasutada ka Äripäeva Autotranspordi TOPi võitja, Põlvamaa ettevõte Sumros Grupp.

- Eesti metsavedajatele terendab võimalus Saksamaa turul.
- Foto: Andres Haabu
Sumros Grupi juht Helikar Haabma tunnistas saates Äripäeva TOP, et paljud Eesti vedajad ongi juba Saksamaale läinud, nemad esialgu veel kaaluvad seda võimalust. "See peab olema väga hästi läbi mõeldud otsus, sest ehkki veohind tundub esmapilgul väga ahvatlev, siis kaasnevad seal hulga selliseid kulusid, millega kohe arvestada ei oska," lausus Haabma.
Tema jaoks on esikohal siiski töötajate rahulolu: 18 uue veoki ja 44 töötajaga Sumros Grupis ulatub keskmine palk üle 1600 euro ning juhid töötavad seal juba põlvest põlve. Edulugu sõna kõige otsesemas mõttes.
Milline on Eesti veondussektori seis tervikuna, aitab saates selgitada teine stuudiokülaline, autoettevõtete liidu juhatuse liige Andrus Laul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet juhib Tõnu Tramm.
Kuula saadet siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.