Eesti riigi siht on kasutada aastaks 2020 transpordis 10% taastuvkütuseid, millest osa on plaanis katta eestimaise rohegaasiga. See eesmärk näib juba mõnevõrra iganenud, aga samas ka saavutamatu.

- Gaasitanklaid tuleb Eestisse aina juurde.
- Foto: Marko Saarm, Sakala/Scanpix
Mis tingimustel oleksid inimesed valmis vahetama oma fossiili gaasi- või elektriauto vastu ja miks? Mis võimalused selleks praegu on? Kas eeskuju peaks näitama omavalitsus või inimene? Kas riik teeb eesmärgi saavutamiseks piisavalt ning mida oleks veel vaja teha? Neile küsimustele saate vastused saatest "Eetris on Arvamusfestival".
Saates tuleb ettemängimisele nädalavahetusel Arvamusfestivalil toimunud arutelu “Kas ja mis tingimustel on rohelistel autokütustel üldse tulevikku?”.
Arutelus osalevad majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi kantsler Ando Leppiman, Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov, OÜ Biometaan juhatuse liige Ahto Oja, autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti liidu tegevjuht Arno Sillat ja gaasiauto omanik Jaak Kastepõld. Vestlust modereerib Neeme Raud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuula saadet Äripäeva podcastid'e keskkonnast siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.