• 16.03.20, 13:43

Tallink viib laevaliikluse miinimumini

Tallink peatab reisiparvlaevade liikluse nii Rootsi kui ka Soome liinil, liine jäävad teenindama shuttle-laevad ja kaubalaevad.
Tallink viib laevaliikluse miinimumini
  • Foto: Andras Kralla
Kui veel täna sõidab reisiparvlaev Silja Europa tavapärase graafiku alusel, siis õhtusele viimasele väljumisele Helsingist kell 18.30 lubatakse vaid üheotsapiletiga reisijad, kes pöörduvad tagasi Tallinna.
Ajutiselt peatatakse reisiparvlaevade liiklus kõikidel Tallinki liinidel, peatamise põhjuseks toob Tallink eriolukorra ning Eesti piiridel alates homsest kehtima hakkavad piirangud.
See ei tähenda esialgu, et kogu laevaliikulus oleks katkenud. Kuni järgnevate otsusteni jätkavad Soome-Rootsi liinide reisiparvlaevad ja Eesti-Soome liini shuttle-laevad ja kaubalaev opereerimist tavapärase graafiku alusel. Tallink jälgib olukorda ning ametivõimude poolt võimalikke seatavaid täiendavaid piiranguid.
Ettevõte tõdeb börsiteates, et langenud nõudlus ning sõidugraafikute muudatused avaldavad järgnevate kuude jooksul negatiivset mõju veetud reisijate, kaubaveoühikute ning reisijate sõidukite arvudele.
Seepärast vähendab ettevõte oluliselt kõiki tegevuskulusid, tagamaks tegevuse jätkusuutlikkus kohe pärast viiruseperioodi lõppemist. Samuti leitakse lahendused koostööpartneritega kulude ajatamisele pikema perioodi peale.
Tallink soovib leida viise töökohtade säilitamiseks ning samuti on alustatud läbirääkimisi ametiühingutega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele