• 02.02.22, 12:36

Milliste kindlustusega seotud riskidega tuleks veose saajal arvestada?

Koostööpartneril kehtiva ja läbimõeldud kindlustuslepingu olemasolu on tihti heauskse ja kindla koostöö üks võtmefaktoreid. Eriti aktuaalseks muutub koostööpartneri põhjalik kindlustuskaitse siis, kui teise lepingupoole tegevusega kaasnevad objektiivsed riskid, mille realiseerimine talle olulise kahju toob, kirjutavad Soraineni kindlustusõiguse eksperdid Maria Plahhotnikova ja Kätlin Krisak.
Üks veose saaja riskide minimiseerimisabinõusid on veose kindlustus.
  • Üks veose saaja riskide minimiseerimisabinõusid on veose kindlustus.
  • Foto: Sorainen
Riigisisestel autovedudel maismaal on reeglina vähemalt kolm osapoolt: veose saatja, veose saaja ja vedaja. Veose saaja on tihti ühtlasi ka veose ostja ja reeglina langeb just temale veose kohaletoimetamise risk, kui müügitingimustes ei ole teisiti sätestatud. Seejuures on põhilisemad riskifaktorid veose saaja jaoks veose kahjustumine, hävimine või kaotsiminek.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele