• 02.02.22, 12:36

Milliste kindlustusega seotud riskidega tuleks veose saajal arvestada?

Koostööpartneril kehtiva ja läbimõeldud kindlustuslepingu olemasolu on tihti heauskse ja kindla koostöö üks võtmefaktoreid. Eriti aktuaalseks muutub koostööpartneri põhjalik kindlustuskaitse siis, kui teise lepingupoole tegevusega kaasnevad objektiivsed riskid, mille realiseerimine talle olulise kahju toob, kirjutavad Soraineni kindlustusõiguse eksperdid Maria Plahhotnikova ja Kätlin Krisak.
Üks veose saaja riskide minimiseerimisabinõusid on veose kindlustus.
  • Üks veose saaja riskide minimiseerimisabinõusid on veose kindlustus.
  • Foto: Sorainen
Riigisisestel autovedudel maismaal on reeglina vähemalt kolm osapoolt: veose saatja, veose saaja ja vedaja. Veose saaja on tihti ühtlasi ka veose ostja ja reeglina langeb just temale veose kohaletoimetamise risk, kui müügitingimustes ei ole teisiti sätestatud. Seejuures on põhilisemad riskifaktorid veose saaja jaoks veose kahjustumine, hävimine või kaotsiminek.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele