• 02.10.20, 10:50

Millele tuleks e-kaubanduse logistikas tähelepanu pöörata?

Vaatamata sellele, et e-kaubandus on viimastel aastatel paljudes sektorites märkimisväärselt kasvanud, on mitmetel Eesti ettevõtetel selles vallas läbi löömisega suuri raskusi. Korraliku e-kaubanduslahenduse loomine on suur investeering ja tihtipeale kiputakse selle kasumlikkuses kahtlema, kirjutab tehnoloogiafirma StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson.
StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson.
  • StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson.
  • Foto: StrongPoint
Samas on koroonaviirusega tekkinud murepilved pannud ettevõtjaid mõtlema, kuidas pakkuda enda klientidele turvalist kontaktivaba teenust ja loogiliselt pöörduvad pilgud e-kaubanduslahenduste poole. Seega, kuidas investeerida e-kaubanduslahendusse nii, et investeering ei oleks ettevõtte jaoks liiga suur, aga et vajalikud muutused saaksid siiski tehtud ja teenus oleks kasumlik?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele