Millele tuleks e-kaubanduse logistikas tähelepanu pöörata?
Vaatamata sellele, et e-kaubandus on viimastel aastatel paljudes sektorites märkimisväärselt kasvanud, on mitmetel Eesti ettevõtetel selles vallas läbi löömisega suuri raskusi. Korraliku e-kaubanduslahenduse loomine on suur investeering ja tihtipeale kiputakse selle kasumlikkuses kahtlema, kirjutab tehnoloogiafirma StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson.
StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson.
Autor: StrongPoint
Samas on koroonaviirusega tekkinud murepilved pannud ettevõtjaid mõtlema, kuidas pakkuda enda klientidele turvalist kontaktivaba teenust ja loogiliselt pöörduvad pilgud e-kaubanduslahenduste poole. Seega, kuidas investeerida e-kaubanduslahendusse nii, et investeering ei oleks ettevõtte jaoks liiga suur, aga et vajalikud muutused saaksid siiski tehtud ja teenus oleks kasumlik?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.