• 22.09.19, 21:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rait Maruste: PPPd võiks esmalt Suure väina silla peal proovida

PPPd võiks proovida Saaremaa silla ehitamisel, mis on kompaktne ja kuludes suhteliselt selgepiiriline ettevõtmine ning võimaldaks kasutajatelt hiljem raha tagasi koguda, kirjutab endine riigikohtu esimees Rait Maruste vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna–Tartu maantee Kose ja Mäo vahelise neljarealise maanteelõigu ehitustööd.
  • Tallinna–Tartu maantee Kose ja Mäo vahelise neljarealise maanteelõigu ehitustööd.
  • Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja / Scanpix
Suurte taristuprojektide väljaehitamisega oleme isegi hilja peale jäänud. Kui on hea ja arenenud infrastruktuur, siis tulevad muud arendused ja ärid iseenesest järele. Vastupidine liikumine on aeglane ja vaevaline. Euroopa Liidu vahendeid tulnuks eeskätt just sellele kulutada, nii palju kui võimalik. Paraku on meil läinud hulga vahendeid mittetootlikku sfääri.

Seotud lood

Uudised
  • 16.09.19, 09:41
Arvamusliidrid: hakake juba neljarajalisi teid ehitama!
Riigilaen ja laenureeglite painutamine või muutmine, PPP ehk averus, riigivõlakirjad, pensioni- või mõni muu fond – juhtide ja arvamusliidrite eelistused põhimaanteede neljarajaliseks ehitamise rahastusele on erisugused, kuid vajalikuks peetakse alustada mõtte elluviimist.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele