• 29.10.18, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksuebaõiglus pitsitab Eesti veondust

Eesti transpordisektori vedajate jaoks on kõige olulisem, et sektori üldine maksukoormus ei tõuseks, kuid vältida tuleks ka topeltmaksustamist ning Eesti autode kontrollimise asemel keskenduda raskemini trahvitavate välismaiste sõidukite valvamisele, kirjutab autoettevõtete liidu direktor Villem Tori.
Villem Tori.
  • Villem Tori.
  • Foto: Andras Kralla
Paneme asjad konteksti, võrreldes olukorda lähimate konkurentide Läti ja Leeduga. Viimastel aastatel ja eriti viimastel kuudel on toimunud diislikütuse hinna tõus võrreldes naaberriikide Läti ja Leeduga. See mõjutab niigi valusalt vedajate konkurentsivõimet, mistõttu ongi oluline ka teedega seotud maksude võrdlemine teiste riikidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele