• 13.03.25, 10:21

Ford Trucks ja Iveco hakavad koos arendama uue põlvkonna veokikabiini

Ford Trucks ja Iveco sõlmisid 343 miljoni euro suuruse koostöölepingu modulaarse raskeveokikabiini väljatöötamiseks, mille täiustatud aerodünaamika aitab vähendada süsinikuheidet.
Iveco ja Ford Trucks sõlmisid koostöömemorandumi aasta tagasi, nüüd jõuti konkreetse projektini.
  • Iveco ja Ford Trucks sõlmisid koostöömemorandumi aasta tagasi, nüüd jõuti konkreetse projektini.
  • Foto: Iveco
Projekti hinnanguline kogumaksumus on 343 miljonit eurot ning see järgib 2024. aasta märtsis allkirjastatud vastastikuse mõistmise memorandumit. Uute kabiinide tootmise algus on kavandatud 2028. aastaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.04.24, 14:58
Mitut Ford F-Maxi omava veofirma omanik: eriti üllatas mind nende ökonoomsus
Ainsana Eestis mitut Ford F-Max veokit omava W.Niinelaid OÜ omanik Willem Niinelaid tunnistab, et väga raske on nende autode kohta midagi negatiivset öelda: „Kui hästi mõelda, siis midagi ikka välja mõtleb aga üldjoontes olen nendega ülimalt rahul. Eriti üllatas mind nende ökonoomsus.“
Uudised
  • 28.11.23, 12:43
Iv Pluss avas Tartus uue esindushoone
Hansa Gruppi kuuluv tarbesõidukite ja busside müügi ning teenindusega tegelev Iv Pluss avas 30aastase tegutsemise sünnipäeval uue esindushoone.
Uudised
  • 11.01.23, 12:02
KB Auto hakkab Eestis müüma uusi Fordi veokeid
Raskeveokite tootja Ford Trucks tuleb Eestis uuele katsele: seekord hakkab 60-aastase ajalooga tootja uusi raskeveokeid maale tooma KB Auto tütarfirma Ftrucks OÜ ja peamiseks müügimudeliks saab Rahvusvaheline Aasta Raskeveok 2019 tiitli võitja Ford F-Max.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele