Eestis kannatavad liigse transpordimüra all kümned kinnistud
8. augustil kinnitas Transpordiamet peadirektori käskkirjaga "Välisõhus leviva müra vähendamise tegevuskava maanteelõikudes, mida kasutab üle 3 miljoni sõiduki aastas 2025-2029". Selgub, et liigse müra all kannatavad kümned kinnistud üle Eesti.
Tegevuskava eesmärk on müratasemete vähendamine ja müra kahjuliku mõju ohjamine ning selle raames on plaanis parandada 20 kinnistu ja seal elava 64 inimese müraolukorda ning viia see viie aasta jooksul normidele vastavaks.
Mullu sügisel alanud Mäeküla–Koeru–Kapu km 21,25–25,30 rekonstrueerimine, mille eesmärk on liiklusohutuse ja sõidumugavuse parandamine, on jõudnud etappi, kus on alustatud „roheasfalti“ ehk lehtpuu ligniiniga asfaltsegu katselõigu rajamist nii sõidu- kui kergliiklusteele.
Transpordiamet paigaldab augustis püsivalt uutesse asukohtadesse kaks kiiruskaamerakabiini. Kaamerad tõstetakse ringi, kuna nende praegused asukohad kõrvalmaanteedel ei täida oma eesmärki.
Transpordiamet kuulutas välja riigihanke Tallinna-Pärnu-Ikla km 108,5-120,3 rajamiseks 2+2 I klassi maanteeks. Are-Nurme 12 kilomeetrise teelõigu ehitusprojekt ulatub Kangru ja Parisselja külade piirilt kuni Nurme-Papsaare teeni Nurme külas.
Transpordiamet tellib riigihanke kaudu analüüsid, mille alusel saaks alustada sõidupäringuid vahendava ja liikuvusteenuseid ühendava andmevahetusplatvormi prototüübi loomist.
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!