Eesti raudteetaristu omanikud AS Eesti Raudtee ja AS Edelaraudtee valmistuvad tippkiiruse tõstmiseks raudteedel kuni 160 km/h, et reisirongid saaksid hakata pakkuma kiiremaid ühendusi. Elroni uued rongid saavad täpsustatud ajakava järgi minna liinile alates 2025. aasta septembrist.
- Uued rongid hakkavad sõitma umbes aasta pärast. Foto: Elron
„Eesti teeb suurt pööret rongiliikluses, millega soovime suurendada siseriiklikku rongireisijate arvu individuaalautode kasutajate arvel praeguselt 8 miljonilt 20 miljonile reisijale aastal 2035. See aitab vähendada transpordisektori süsinikuheitmeid ja see aitab kaasa Eesti kliimaeesmärkide saavutamisele,“ ütles Elroni juhatuse esimees Lauri Betlem. „Et see oleks võimalik, on juba mõnda aega investeeritud nii taristusse kui ka oleme tellinud 16 uut reisirongi. Täpsustatud ajakava järgi saame saata need teenindama Tallinna–Tartu liini alates 2025. aasta septembrist pärast taristu valmimist.“
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.