Tallinna lennujaam on nüüdsest sertifitseeritud CAT II lennujaamana, mis võimaldab alates 12. aprillist varasema minimaalse 550meetrise rajanähtavuse asemel maanduda nüüd ka minimaalselt 300meetrise rajanähtavusega ning pilvekõrgusega 30 meetrit.

- Tallinnas maandumiseks piisab, kui nähtavus on vähemalt 300 meetrit.
- Foto: dpa/Scanpix
Tallinna lennujaama lennuvälja käitusjuhi Tormi Loide sõnul vähendab see ilmastikust tingitud häiringuid lennuliiklusele: „Meteoroloogiliste andmete analüüside põhjal on viimasel kolmel aastal olnud 84 päeva ehk 107 korda, kus pilvekõrgus on olnud väga madal või rajanähtavus minimaalne. Nendel päevadel on olnud 77 seesugust Tallinna lennujaama saabuma pidanud lendu, millel on tulnud ilmastikutingimuste tõttu ümber suunduda või on tulnud lend tühistada. Seetõttu on omandatud sertifikaat meile oluline, sest see võimaldab õhusõiduki meeskonnal heitlikes ilmastikuoludes maandumise üle teadlikumalt otsustada.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.