Oktoobrist saadik käinud uue juhi otsingud ei ole Cleveronil veel lõpuni jõudnud. Laual on mitu kandidaati ning endine juht Arti Kütt tegi oma mantlipärijale juhatuses koha vabaks.
- Cleveroni toonane juht Arti Kütt teatas oktoobris ametist lahkumisest, uut juhti ei ole seni veel välja valitud. Foto: Andras Kralla
“Ma loodan, et varsti on olemas,” ütles pakiroboteid ja -masinaid tootva Cleveroni nõukogu esimees Martin Petjärv. Petjärve sõnul on Cleveroni juhi kohale mitu väga head kandidaati, kuid uue juhi ametisse asumise aeg sõltub sellestki, kui kiiresti saab ta eelmisest ametist lahkuda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pakiroboteid ja -terminale arendav Eesti tehnoloogiaettevõte Cleveron AS osales üleeuroopalisel auhinnakonkursil DesignEuropa tööstusettevõtete disainlahenduste kategoorias ja jõudis esimese Balti riigina konkursi ajaloos nelja parima finalisti sekka.
Äsja Euroopas kõrge disainiauhinna pälvinud Cleveron teatas aasta alguses, et aastaid kestnud kohtutee Hiinas on läbi. Pärast mitut tagasilööki tuli Eesti pakiautomaatide tootja patendivaidlusest välja võitjana.
Pakiroboteid ja -automaate tootev tehnoloogiaettevõte Cleveron koondab kahjumlike ärisuundade sulgemise tõttu 20 protsenti kõigist töötajatest. Sel nädalal esitas Cleveron töötukassale ka sellekohase teate.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.