Esmalt pannakse Via Baltica teel ettevalmistustööde jaoks välja ajutine liikluskorraldus. Seejärel alustatakse vasakul pool teed tee ääres väljakaeve ja muldkeha ehitustöödega kilomeetritel 123–125 (Coopi kauplusest Salu bussipeatuseni) ning täiendavalt liiklusest eemal oleval raba lõigul.
Transpordiamet ja AS TREF Nord sõlmisid lepingu Tallinna–Pärnu–Ikla maanteel kilomeetritel 122,6 – 125,2 Sauga–Pärnu 2+2 teelõigu ehituseks. Suur osa 2,6 km teelõigust hakkab kulgema mööda täiesti uut trassikoridori.
Alexela avas Via Baltica ääres Saugas Täkupoisi nime kandva energiajaama, mis eristub konkurentidest nii Eesti võimsaima, 400kW elektrilaadija kui Michelini kogemusega tippkoka poolt juhitava restoraniga.
Aastast aastasse kulub teedehoiule 220–315 miljonit eurot, kuid pikaajalist remondivõlga sellega siiski ei vähenda, selgub peatselt valitsuse lauale saabuvast teehoiukava korraldusest.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.