• 14.07.23, 10:00

Rail Baltica materjalivaliku dikteerivad raudtee kiirus ja kandevõime

Sobivate ehitusmaterjalide valik on Rail Baltica puhul keeruline, kuid oluline küsimus. Meid muu Euroopaga ühendavat raudteed arendava Rail Baltic Estonia juures töötavad igapäevaselt materjalide valdkonnaga kolm oma ala tipp-spetsialisti.
Vasakult: Karli Kontson, Janek Hendrikson, Margus Evart.
  • Vasakult: Karli Kontson, Janek Hendrikson, Margus Evart.
  • Foto: Rail Baltic
Karli Kontson, Janek Hendrikson ja Margus Evart mainivad küll tagasihoidlikult, et nende ülesandeks on toetada oma teadmistega ülejäänud projektimeeskonda, kuid tegelikult on nende ekspertiis ülioluline, saamaks aru, milliseid ehitusmaterjale, kus ja kuidas raudtee ehitamisel kasutada.

Seotud lood

Uudised
  • 30.06.23, 09:22
Uuring: usk Rail Baltica projekti realiseerumisse on kasvanud
Vastu suve läbi viidud arvamusuuringu kohaselt püsib toetus Rail Baltica raudteeühendusele muutumatuna, kuid usk projekti realiseerumisse on kasvanud.
Uudised
  • 16.06.23, 13:51
Rail Baltic kuulutas välja põhitrassi Kohila ja Rapla valla lõigu ehitushanke
Rail Baltic Estonia kuulutas välja järjekorras kolmanda hanke Rail Baltica raudtee põhitrassi ehitamiseks, mis asub Kohila ja Rapla valla territooriumil.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele